Консультативні прийоми лікарів

Для комплексного вирішення проблем зі здоров’ям пропонуємо консультації вузьких спеціалістів: хірурга, невролога, психотерапевта, проктолога, кардіолога та ін.

Гортай донизу

Консультація лікаря-невролога

Лікар невролог – фахівець вузького профілю, який займається діагностикою та лікування захворювань центральної нервової системи. Саме тому, основними об’єктами вивчення стану пацієнта і постановки діагнозу є спинний і головний мозок, а також нервові стовпи, сплетення і закінчення.

Як правило, лікування неврологічних захворювань дозволяє позбутися від болю в спині і голові, поліпшити сон, самопочуття і якість життя в цілому. Також, правильно підібрана медикаментозна та фізіотерапевтична підтримка допомагають частково або повністю відновитися після травм різного ступеня тяжкості.

Зверніться до невролога якщо ви помітили?

Погіршення пам’яті, мови, сприйняття інформації.
Постійна, виснажлива печія.
Ниючі, або різкі болі в спині і голові.
Загальну м’язову слабкість і швидку стомлюваність.
Втрату свідомості.
Втрату чутливості в руках і ногах, м’яких тканинах.

Всі ці проблеми повинні стати для вас сигналом до того, щоб вчасно звернутися до лікаря і подбати про своє здоров’я!

Лікування проводиться за наступними напрямками:

Гіпертонічні хвороби.
Гіпотонії.
Ішемічна хвороба серця.
Дистонії.
Аритмії.
Вроджені вади серця.
Лікування передінфарктних станів.
Спостереження хворих після інфарктів та інсультів.

Консультація лікаря-кардіолога

Прийом кардіолога – це комплексний підхід до постановки діагнозу і вибору оптимальної схеми лікування пацієнта.

Ми рекомендуємо вам записатися на прийом лікаря кардіолога не тільки при погіршенні самопочуття, або появі болі в області серця. Нормою вважаються планові візити до лікаря, який зможе контролювати здоров’я вашого серця. Особливо гостро ця проблема стоїть в дорослому віці, коли більшість серцевих хвороб активується

Намагайтеся зробити відвідування кардіолога плановими, тоді ваше серце ніколи не буде підводити вас. Однак зрозуміти, що до лікаря вам варто звернутися терміново, допоможуть наступні симптоми

Ниючі, колючі та ріжучі болі в грудях.
Різко частішає пульс або, навпаки, «завмирання» серця.
Брадикардія.
Різкі підвищення / пониження артеріального тиску.
Задишка навіть при невеликих фізичних навантаженнях.
Поява нападів ядухи в нічний час.
Нав’язливий кашель.
Сильна набряклість
Блідість і синюшність в зоні носогубного трикутника.
Наявність вроджених вад або спадковість.

Консультація лікаря-психотерапевта

Звернувшись до медичного центру Gastro Clinic, ви можете записатися на прийом психотерапевта. Ми пропонуємо професійні консультації, точну постановку діагнозу і психотерапію.

У будь-якому випадку, не відкладайте спілкування з фахівцем на потім. Адже саме психолог і психотерапевт зможуть повернути здоров’я і нормальний спосіб життя вам чи вашій близькій людині.

Наш лікар психіатр допоможе вам позбавитися від таких проблем зі здоров'ям, як:

Неминаюча апатія, викликана великою кількістю проблем і страхом перед їх кількістю і способами вирішення.
Почуття тривоги, яке складно чимось пояснити (безпричинне).
Порушення сну – нічим не коригується безсоння або, навпаки, надмірна сонливість навіть при дотриманні норми сну.
Різкі перепади настрою – образливість без причини, сльозливість, соціофобія. панічні атаки, агресія, істерія.
Тяга до спиртного і тютюнових виробів.
Порушення пам’яті та концентрації.

Консультація лікаря-хірурга

Хірургія — напрямок, що вивчає паталогічні стани та хвороби, що лікуються за допомогою оперативного (хірургічного) методу. Завданням хірургії є також ряд питань підготовки пацієнта до операції та ведення його в післяопераційному періоді.

Якщо Ви відчуваєте гострий біль в животі, виникла блювота кров’ю чи «кавовими масами», то потрібно негайно звернутися до хірурга – це можуть бути ознаки гострих захворювань внутрішніх органів, які потребують невідкладного лікування.

Також причиною не зволікаючи звернутися до хірурга є поява закрепів чи кров’янисто-слизистих виділень з прямої кишки, що свідчить про небезпечні захворювання кишечника, досить часто злоякісного генезу.

Ще однією важливою потребою звернення до хірурга є регулярні профогляди, метою яких є раннє виявлення онкологічних та інших захворювань внутрішніх органів та шкірних покривів.

Традиційно консультація починається з бесіди, лікар докладно розпитує про симптоми та тривалість захворювання, потім лікар проводить огляд та визначає симптоми характерні для певного захворювання.

Консультація хірурга проводиться з приводу хірургічних захворювань, визначення тактики лікування та при необхідності проведення оперативного втручання, також ми пропонуємо комплексне обстеження з метою підготовки до операції.

До лікаря-проктолога варто звертатися у таких випадках:

Дискомфортні відчуття у ділянці заднього проходу (свербіж, печіння та відчуття стороннього тіла у ділянці ануса).
Кров’янисті виділення при дефекації.
Часті закрепи чи проноси.
Випинання вузлів із заднього проходу (під час дефекації, при фізичних навантаженнях чи навіть кашлі або чханні).
Нетримання калових мас.
Випадіння прямої кишки.
Травматичні пошкодження аноректальної ділянки.
Виявлення новоутворень (поліпів, папілом, злоякісних процесів тощо) при попередньо проведеному обстеженні кишківника тощо.

Консультація лікаря-проктолога

Малорухомий спосіб життя у поєднанні із недотриманням раціону харчування, шкідливими звичками й стресами може призвести до появи доволі «делікатних» захворювань: геморою, анальних тріщин тощо. У випадку виникнення хворобливих симптомів не варто втрачати час та займатися самолікуванням, адже рання діагностика проблеми висококваліфікованим лікарем-проктологом дасть змогу швидко та успішно вилікувати неприємний недуг.